Zamówienia składane w sklepie internetowym na stronie www.mr-motors.pl Wysyłki realizowane są raz dziennie. Prosimy także pamiętać, żeby zawsze podać nazwę Przed ostatecznym zamówieniem towaru, upewnić się drogą telefoniczną o jego dostępności.
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014r., poz.827) – zwaną dalej ustawą – Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje rzecz będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik (art.27 ustawy).
Klient może zwrócić towar w/w ustawy bez podania przyczyny zwrotu (jeśli towar nie spełnił jego oczekiwań). W takim przypadku koszt transportu pokrywa Klient.
Zwracany towar należy odesłać wraz z oryginałem paragonu fiskalnego lub ksero faktury. Zwrot możliwy jest tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Jednocześnie towar musi być zwracany w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu. O planowanym zwrocie prosimy wcześniej poinformować sprzedającego. Jeżeli zwrot towaru wynika z winy zamawiającego, ponosi on koszt wysyłki (i nie podlega on zwrotowi). Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta.
Reklamacje uwzględniane są tylko w przypadku, gdy wykryte zostaną wady techniczne towaru lub na skutek użytkowania wystąpią w nim wady, na które udzielana jest gwarancja przewidziana przez producenta.
Jeśli Klient po otrzymaniu towaru znajdzie w nim wady techniczne powinien odesłać go na adres: MR-Motors Łódzka 4 95-015 Głowno, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym bądź mailowym.
W przypadku otrzymania uszkodzonej paczki, kurier ma obowiązek spisać protokół szkody. Reklamacje związane z uszkodzeniem towaru podczas transportu lub braków w przesyłce są rozpatrywane tylko na podstawie takiego protokołu. UWAGA! Zawsze należy sprawdzać stan oraz zawartość paczki w obecności kuriera! Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego zwracamy natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji.
Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (np. z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w magazynie towary do wyboru.
Ceny umieszczone na sklepie internetowym mają charakter informacyjny i mogą ulec zmianie w przypadku dużych zmian kursu walut oraz zmian cenników producentów towarów. Generalnie nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego i jako takie nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń w stosunku do MR-Motors. MR-Motors zastrzega sobie możliwość zmiany cen oraz wystąpienia błędów.
Na terenie kraju przesyłki dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL i Poczty Polskiej (za pobraniem 48h).
Do każdego zamówienia (do wagi 31,5kg) doliczane są koszty przesyłki w wysokości ok 18,00 zł brutto w przypadku przesyłek bez pobrania, 25,00 zł brutto - przesyłki za pobraniem
Zamawiany towar będzie dostarczony pod adres podany w formularzu rejestracji, chyba że klient poda przy zamówieniu inny adres dostarczenia. W przypadku niemożliwości zrealizowania zamówienia z winy Klienta, a w szczególności w przypadku nieuzasadnionej odmowy odebrania towaru lub podania przez Klienta błędnych danych dotyczących adresu, na który przesyłka ma zostać doręczona, operator sklepu internetowego zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta wynikającymi z tego tytułu kosztami.
1. Gotówka przy odbiorze
2. Przelew na konto